poniedziałek, 10 marca 2014

Taniec ♥

Taniec jest moją pasją od najmłodszych lat. Od 7 lat uczęszczam na zajęcia do zespołu artystycznego. Najbardziej podoba mi się tam niezależność, mamy tam rożne rodzaje tańca np. Hip-hop, Klasyka, Jazz, Broadway, współczesny, a czasem sięgamy nawet po tańce ludowe :) Mamy naprawdę ciężkie próby, które potrafią trwać nawet do 3/4 godzin. Treningi są dosyć późno około 17/18 i nie raz chciałam z nich zrezygnować, ale było by szkoda porzucić w kąt tych 7 lat tańczenia oraz przyjaźni zawiązanych tam :) Mam nadzieję, że moją przygoda z tańcem będzie jeszcze długo trwała.



____________________________________________________

4 komentarze:

  1. też uwielbiam tańczyć <3

    Mam nadzieję, że Ci się spodoba, zachęcam do obserwacji:)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama tańczyłam prawie rok ale zawaliłam oceny no i musiałam przestać :(
    Czekam aż blog się rozwinie, tymczasem zapraszam do siebie i będę wdzieczna jak zaobserwujesz!
    ______________
    505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tańczyłam przez jakiś czas, ale z czasem okazało sie że moją prawdziwą pasją jest jeździectwo ;)

    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tańczyć :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń