niedziela, 9 marca 2014

S!EMANKO :)

Hejka, to mój pierwszy blog i pierwszy post na nim, więc napiszę coś o sobie :D

Nazywam się Wika, mam 14 lat, mieszkam w Polsce :) Chodzę do pierwszej gimnazjum :D Jestem niska, mam 154 cm wzrostu, blond włosy i zielone oczy ^^ Jestem raczej miła. Nie toleruję kłamstwa i fałszywości. Mam dwie przyjaciółki :D Lubię oglądać różnego rodzaju filmy. Od dłuższego czasu(około 3 lata) słucham rapu, ale przez jedną z moich przyjaciółek zdarza mi się włączyć jakąś piosenkę Justina Biebera :D Tańczę w zespole artystycznym już siódmy rok. Uwielbiam piłkę nożną :D Dopinguję lokalnemu klubowi, który w tym momencie jest dopiero w 3 lidze z powodu braku pieniędzy :( Prowadzę dosyć aktywny tryb życia, ale uwielbiam również słodzycze:D Mam 3 lata młodszego brata, który jest bardzo dociekliwy. To chyba wszystko na dzisiaj.

Paaa :*  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz